ضرورت آموزش نیروهای متخصص و متعهد در زمینه رسانه‌های الکترونیکی 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، آموزش نیروهای متخصص و متعهد در زمینه رسانه‌های الکترونیکی را ضروری دانست وگفت: باید بتوانیم مردم را با مضرات استفاده غیراصولی از فضای مجازی آشنا کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام محمد وحیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز صبح امروز در کارگاه آموزشی تحولات دینداری سنتی در عصر ظهور رسانه‌های الکترونیکی، گفت: امروز که جوامع مختلف بشری دچار گرفتار شدن در دام رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های مجازی شده است، لازم است در خصوص مسائل دینی بیشتر از گذشته کار شود.

وی افزود: امروز رسانه‌ها در فرهنگ، اقتصاد، دین، سیاست و اعتقادات مردم تعیین کننده و تاثیرگذار هستند بنابراین باید برنامه‌ریزی شود که در این خصوص آگاه‌سازی لازم صورت بگیرد تا جوانان ما در لایه بد این رسانه‌ها گرفتار نشوند.

 وحیدی بیان کرد: آموزش نیروهای متخصص و متعهد در زمینه رسانه‌های الکترونیکی ضروری است و اگر بتوانیم مردم را با مضرات استفاده غیراصولی از فضای مجازی آشنا کنیم، گام‌های موثری در راستای خنثی‌کردن بخش ضددینی اینگونه رسانه‌ها برداشته‌ایم. 

محسن کرمی استاد دانشگاه کرمانشاه هم در این گارگاه آموزشی گفت: ما موظفیم در چارچوب نظام دینی و گفتمان اسلامی کشورمان نسبت به تربیت نیروی انسانی فعال در حوزه رسانه اقدام کنیم.

وی یکی از ضعف‌های اساسی حوزه رسانه‌های الکترونکی را نبود منبعی موثق دانست و ادامه داد: باید تلاش شود خبرها و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و الکترونیکی اصولی و بر پایه صحت محتوا باشد تا مخاطب واقعی از آن استفاده کند.

انتهای پیام/ د م

برگزاری کارگاه آموزشی تحولات دینداری سنتی در عصر ظهور رسانه‌های الکترونیکی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.